Archiwum Aktualności

Szanowni Państwo,

W dniu 07.06.2024r. Bank Spółdzielczy w Wodzisławiu udostępnił dla Państwa możliwość dokonywania wpłat w naszym nowym Wpłatomacie zlokalizowanym w siedzibie banku.

Z naszego Wpłatomatu mogą korzystać zarówno

...

Zidentyfikowano próby podszywania się przez oszustów pod pracowników Banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów.

Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku.

Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji

...

Bank Spółdzielczy w Wodzisławiu informuje, że od dnia 1 czerwca 2024 roku instytucje finansowe, w tym w szczególności banki, mają obowiązek sprawdzania, czy PESEL klienta nie jest zastrzeżony ( Ustawa z 7 lipca 2023

...

Szanowni Klienci!

 

Od dnia 01 czerwca 2024r. wchodzą w życie przepisy Ustawy dotyczące zastrzegania numeru PESEL.

Powyższa Ustawa nakłada na Banki szereg obowiązków, w tym w szczególności obowiązek weryfikacji numeru

...

Szanowni Klienci,

wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom rozszerzyliśmy ofertę ubezpieczeniową.

W placówce naszego Banku możecie Państwo porównać oferty 5 Towarzystw Ubezpieczeniowych, sprawdzić

...

Portal kartowy-www.kartosfera.pl to system

...

Szanowni Klienci!

W ostatnich dniach została opublikowana baza ponad miliona danych uwierzytelniających dotyczących użytkowników z Polski. W sieci Internet został udostępniony zestaw danych pochodzących z

...

Gdzie użyć BLIKA?

Usługa pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłatę gotówki z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Nasz Bank.

Gdzie

...

WNIOSEK RODZINA 500+ i 300+ NA DOBRY START W BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Z przyjemnością informujemy Państwa, że udostępniliśmy możliwość składania wniosków o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina 500+” i "300+ na Dobry Start" w

...

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!