MojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji.
Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez przedsiębiorstwa z różnych branż, m.in. dostawców mediów, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.
Warunkiem skorzystania z usługi MojeID w Banku Spółdzielczym w Wodzisławiu jest posiadanie usługi Internet Banking lub Internet Banking dla Firm.
Więcej informacji dotyczących usługi BLIK, można uzyskać na Stanowisku ds. oszczędności w placówce banku lub telefonicznie pod numerem telefonu (41) 380 60 23 w godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty!