BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wpłacisz i wypłacisz gotówkę.
Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilna Nasz Bank.
Generując 6-cyfrowy kod BLIK możesz:
1. Wypłacić pieniądze w bankomacie;
2. Zapłacić za zakupy w sklepie w terminalu POS;
3. Zapłacić za towary w sklepie internetowym.
To wszystko możesz zrobić szybko i bezpiecznie bez posiadania karty płatniczej przy sobie! Poniżej link do instrukcji instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank niezbędnej do uruchomienia usługi BLIK oraz link do aktywacji usługi BLIK:
Instrukcja instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank
Instrukcja aktywacji usługi BLIK
Więcej informacji dotyczących usługi BLIK, można uzyskać na Stanowisku ds. oszczędności w placówce banku lub telefonicznie pod numerem telefonu (41) 380 60 23 w godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty!