BLIK to metoda płatności, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz w sklepie i przez internet, a dodatkowo wpłacisz i wypłacisz gotówkę.

Do płatności BLIKIEM nie potrzebujesz karty płatniczej ani portfela. Wystarczy telefon z dostępem do internetu i aplikacja mobilna Nasz Bank.

Generując 6-cyfrowy kod BLIK możesz:

1. Wypłacić pieniądze w bankomacie;

2. Zapłacić za zakupy w sklepie w terminalu POS;

3. Zapłacić za towary w sklepie internetowym.

To wszystko możesz zrobić szybko i bezpiecznie bez posiadania karty płatniczej przy sobie! Poniżej link do instrukcji instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank niezbędnej do uruchomienia usługi BLIK oraz link do aktywacji usługi BLIK:

Instrukcja instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank

Instrukcja aktywacji usługi BLIK

 

Więcej informacji dotyczących usługi BLIK, można uzyskać na Stanowisku ds. oszczędności w placówce banku lub telefonicznie pod numerem telefonu (41) 380 60 23 w godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty!

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!