Szanowni Państwo,

W dniu 07.06.2024r. Bank Spółdzielczy w Wodzisławiu udostępnił dla Państwa możliwość dokonywania wpłat w naszym nowym Wpłatomacie zlokalizowanym w siedzibie banku.

Z naszego Wpłatomatu mogą korzystać zarówno klienci indywidualni jak i instytucjonalni.

Nasz Wpłatomat umożliwia:

1. wpłaty bezpośrednio na rachunek klienta (gotówka, która została wpłacona do Wpłatomatu należącego do Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu, jest widoczna na rachunku po około 15 minutach od momentu dokonania wpłaty i dostępna do dyspozycji klienta np.: do spłaty kredytu, dokonania przelewu);

2. możliwość wpłaty do 200 banknotów w jednej wpłacie np. wpłaty utargów sklepu,

3. wypłaty z rachunku,

4. dostępność wpłatomatu 24/h.

 

Jednocześnie informujemy, że Bank Spółdzielczy w Wodzisławiu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, uruchomił możliwość dokonywania wpłat również w obcych urządzeniach tego typu.

 

                                              Zapraszamy do korzystania z naszego Wpłatomatu!

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!