Zastrzeganie usług
Zastrzeganie kart
W przypadku zgubienia, kradzieży karty lub wejścia w posiadanie PIN-kodu do karty, należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty płatniczej, co można uczynić pod numerami:
0 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według taryfy operatora)
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
faks (+48) 86 215 50 51
tel: 41 3806023 –w godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu.
Jednocześnie informujemy o mozliwości zastrzegania kart płatniczych na portalu: https://www.kartosfera.pl
Kontakt możliwy jest również e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zastrzeżenia usługi Internet Banking
Ze względów bezpieczeństwa Ban Spółdzielczy w Wodzisławiu, umożliwił klientowi zablokowanie dostępu do Internet Banking poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer SMS Bankingu w Banku w Wodzisławiu (tel: +48 789 056 069) o treści:
- BI#identyfikator, gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych). W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta.
- BI#identyfikator#PESEL - gdzie identyfikator to login do Internet Bankingu. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu.
Uwaga: działanie blokowania jest niezależne od posiadania przez klienta usługi SMS Bankingu i ustawionej uproszczonej składni zapytań.
Opcja w zakładce Ustawienia --> Kanały dostępu (w serwisie klienta) umożliwia blokowanie dostępu do rachunków poprzez Internet oraz SMS Banking. Zablokowaną w ten sposób usługę może odblokować operator w banku lub sam klient przed opuszczeniem okna z wymienionym menu.
Zastrzeżenia aplikacji mobilnej Nasz bank
W przypadku utraty np. smartfonu, tabletu z zainstalowaną Aplikacją mobilną Nasz Bank należy skontaktować się z bankiem. Jeśli jest taka możliwość należy w bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia>Kanały dostępu i urządzenia>Usuń urządzenie).
Nie ma możliwości tymczasowego zablokowania Aplikacji mobilnej Nasz bank. Można usunąć użytkownika Aplikacji mobilnej w następujący sposób:
-po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu e_PIN profil użytkownika zostanie usunięty;
-w opcji Aplikacji mobilnej: Ustawienia>Usuń użytkownika;
-kontaktując się z bankiem.
Zastrzeżenia dokumentów
W przypadku utraty dowodu osobistego, paszportu lub innego dowód tożsamości należy bezzwłocznie:
-zastrzec dokument;
-powiadomić policję (jeśli doszło do kradzieży);
-zawiadomić najbliższy organ gminy lub placówkę konsularną i wyrobić nowy dokument.
Klienci Banku Spółdzielczego mogą dokonać zastrzeżenia poprzez wizytę w placówce w godzinach pracy Banku.