Aplikacja mobilna Nasz Bank

Aplikacja mobilna Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest bezpłatnym rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne ze standardem dla systemu Android. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć sie obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej.

 

Proponowana aplikacja pozwoli klientom korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Dzięki nowym funkcjom banki są w stanie zaoferować klientom unikalne możliwości podczas korzystania z bankowości internetowej. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów, realizacje przelewu QR, obsługę powiadomień push, logowanie biometryczne i inne.

Poniżej link do instrukcji instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank:

Instrukcja instalacji Aplikacji mobilnej Nasz Bank (PDF)

Szczegółowe instrukcje dotyczące obsługi aplikacji mobilnej znajdują się w zakładce "Pliki do pobrania".

Więcej informacji dotyczących rozszerzenia systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm o Aplikację mobilną Nasz Bank, można uzyskać na Stanowisku ds. oszczędności w placówce banku lub telefonicznie pod numerem telefonu (41) 380 60 23 w godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Wodzisławiu.

 

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty!