logowanie 3

Planet Plus

PlanetPlus baner GBPS 800x600 2

Bankomaty BPS

 

mapa ATM1Korzystaj z bankomatów BPS w całej Polsce. Wyszukaj na mapie lokalizację bankomatów w Twojej okolicy.

RODO

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r.), dalej zwanym „RODO”, Bank Spółdzielczy w Wodzisławiu informuje, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowy jest Bank Spółdzielczy w      Wodzisławiu z siedzibą w Wodzisławiu, ul. Krakowska 6, 28-330      Wodzisław.
  2. Inspektorem ochrony danych w Banku Spółdzielczym w Wodzisławiu jest      pracownik dostępny pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. 
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia      działalności bankowej, a w szczególności zawarcia i realizacji umowy      dotyczącej produktu bankowego, a także podjęcia działań przed zawarciem      umowy, dokonania analizy zdolności kredytowej i oceny ryzyka kredytowego,      w celach marketingowych oraz w celach archiwalnych.
  4. Zakres przetwarzanych przez Bank Pani/Pana danych osobowych wynika z      przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności ustawy -      Prawo bankowe. Uzależniony jest od zawartych przez Panią/Pana umów z      Bankiem, a w szczególności umowy rachunku bankowego, umowy o bankowość      elektroniczną, umowy o kartę płatniczą, umowy kredytu bankowego oraz      innych umów o usługi bankowe i obejmuje: dane osobiste, dane teleadresowe,      dane kontaktowe, dane finansowe oraz dane dotyczące posiadanych produktów      i usług.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są organy i podmioty uprawnione      oraz instytucje (Biuro Informacji Kredytowej S.A., Związek Banków      Polskich) na podstawie ustawy – Prawo bankowe.
  6. Okresy przechowywania/przetwarzania Pani/Pana danych osobowych      wynikają z celów przetwarzania (dane osobowe przetwarzane są przez Bank do      momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych      lub do momentu zrealizowania/ustania celów przetwarzania danych osobowych      wynikających z umów zawartych przez Panią/Pana z Bankiem oraz upływu      terminu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń), w szczególności      terminy przechowywania/przetwarzania danych osobowych wynikają z ustawy –      Prawo bankowe, ustawy o rachunkowości oraz innych przepisów prawa      powszechnie obowiązującego.
  7. Przysługuje Pani/Pana prawo do żądania od Banku sprostowania,      usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do      wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, z uwzględnieniem      uwarunkowań wynikających z RODO, ustawy - Prawo bankowe, ustawy o rachunkowości      oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,      Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W przypadku, gdy dane osobowe nie zostały zebrane od Pani/Pana,      przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania informacji o ich źródle.
  10. W przypadku zautomatyzowanego podejmowania decyzji przez Bank, w tym o      profilowaniu, przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania informacji o      zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach      takiego przetwarzania.
  11. Przysługuje Pani/Panu prawo do uzyskania kopii danych osobowych      podlegających przetwarzaniu przez Bank.
  12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia i      realizacji umowy. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją      niepodania danych osobowych jest niemożliwość świadczenia usługi przez      Bank.
  13. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia reklamacji odnośnie sposobu      obsługi wniosku.
  14. W przypadku pytań dotyczących obsługi wniosku prosimy o kontakt z      pracownikiem Placówki sprzedażowej Banku lub z Inspektorem ochrony danych      pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Jednoczesnie w związku z zapisami w/w rozporządzenia Bank Spółdzielczy informuje o zasadach rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta w zakresie danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Wodzisławiu udostepniając Wniosek realizacji praw klienta, który można pobrać Tutaj.

 

Zasady rozpatrywania wniosków dotyczących obsługi praw klienta w zakresie danych osobowych w Banku Spółdzielczym w Wodzisławiu

 

Klient indywidualny, Klient instytucjonalny, klient ubezpieczeniowy Banku Spółdzielczym w Wodzisławiu jest uprawniony do złożenia wniosku w zakresie obsługi praw klienta wynikających z Rozporządzenia 679/2016 (RODO), a Bank zobowiązany jest do jego rozpatrzenia według poniższych zasad:

  1. Klient może zgłosić wniosek do Banku w każdej chwili.
  2. Bank rozpatruje wniosek złożony przez klienta Banku lub osobę działającą w jego imieniu:
    1. w ciągu miesiąca, licząc od dnia otrzymania żądania,
    2. w przypadku, gdy żądanie lub liczba żądań klienta ma skomplikowany charakter, termin udzielenia odpowiedzi może zostać wydłużony o kolejne dwa miesiące; w terminie miesiąca od otrzymania żądania Inspektor Ochrony Danych poinformuje klienta
      listownie o przedłużeniu terminu, z podaniem przyczyn opóźnienia,
    3.    w przypadku niepodjęcia działań w związku z żądaniem klienta, Inspektor Ochrony Danych niezwłocznie – najpóźniej w ciągu miesiąca od otrzymania żądania, poinformuje klienta o powodach nieodjęcia działań oraz możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem.
  3. Klient może złożyć wniosek z wykorzystaniem formularza opracowanego przez Bank. Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej Banku, w dedykowanej zakładce RODO (www.wodzislawbs.pl/index.php/rodo-prawa-klienta) lub w Banku. Wniosek klienta powinien zawierać dane adresowe oraz rodzaj i szczegóły żądania.
  4. Klient może złożyć wypełniony wniosek w Banku.
  5. Bank obsługuje wniosek klienta w zakresie obowiązku informacyjnego (udziela informacji klientowi), prawa do cofnięcia zgody na cele marketingowe oraz prawa do sprostowania (aktualizacji danych). W przypadku pozostałych praw klienta, obsługę wniosku realizują dedykowani pracownicy Banku (pracownik Banku w tym celu przesyła zeskanowany wniosek klienta na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.).
  6. Bieg terminu rozpatrywania wniosku rozpoczyna się od dnia otrzymania przez Bank żądania klienta.
  7. Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w przypadku niedotrzymania terminu udzielenia odpowiedzi przez Bank. Informacja
    o trybie zgłaszania reklamacji dostępna jest na stronie internetowej Banku.
  8. W imieniu Banku, Inspektor Ochrony Danych udziela klientowi odpowiedzi na piśmie, listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  9. Bank nie pobiera żadnych opłat i prowizji za przyjęcie i rozpatrzenie wniosku.
  10. W przypadku, gdy klient składa wniosek w charakterze ubezpieczonego / ubezpieczającego / uprawnionego / uposażonego
    w umowie ubezpieczenia zawartej za pośrednictwem Banku z zakładem ubezpieczeń z nim współpracującym (dotyczy realizacji praw klienta, którego dane zostały powierzone do przetwarzania Bankowi przez zakład ubezpieczeń będący ich administratorem),Bank informuje zakład ubezpieczeń o złożonym żądaniu realizacji praw klienta w zakresie danych osobowych, przekazując zakładowi ubezpieczeń wniosek w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia wniosku przez klienta. Odpowiedź na wniosek klienta jest w tym przypadku udzielana bezpośrednio przez zakład ubezpieczeń lub przez Bank w terminie
    i w sposób uprzednio uzgodniony z zakładem ubezpieczeń.
  11. Właściwym dla Banku organem nadzoru w zakresie danych osobowych jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
  12. W przypadku pytań dotyczących wniosku prosimy o kontakt z pracownikiem Banku lub
    z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Informujemy że ta strone używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” cookies (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;

w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

 

W ramach serwisu mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:

 

W ramach usługi Internet Banking stosowane są dwa rodzaje plików cookies sesyjnych:

IBSTAT:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje tymczasowy klucz generowany dynamicznie dla każdej wyświetlanej strony serwisu w celu identyfikacji stanu połączenia. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

IB:

Zakładane tylko w momencie, kiedy połączenie z bankiem szyfrowane jest bezpiecznym protokołem SSL. Przechowuje klucz sesji Klienta w celu identyfikacji użytkownika dla serwisu IB. Niezbędne do poprawnego działania serwisu.

Ze względu na cel, jakiemu służą pliki cookies, w serwisie stosowane są następujące ich rodzaje:

·  „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

· „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

· „analityczne” wykorzystywane aby zrozumieć, usprawnić oraz prowadzić badania na temat funkcji odświeżalności serwisu , popularności podstron, oraz ilości wejść z innych witryn, informacji o aplikacji lub urządzeniach z jakich generowane są wejścia.

Jak wyłączyć pliki Cookies w przeglądarce ?

Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom akceptacji plików cookies do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym banku z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

Użytkownicy korzystający z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), powinni zapoznać się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta urządzenia mobilnego. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.

Informacje na temat ustawień lub całkowitego wyłączenia plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach producentów popularnych przeglądarek, lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.